Last minute shopping

Αυτό το post είναι live!!!!Πιο live δε θα μπορούσε να είναι!!!! Μια ανάσα πριν από τις διακοπές και ενώ ήδη ετοιμάζω βαλίτσες -προσέξατε τον πληθυντικό φαντάζομαι- έχω βγει σε αναζήτηση εκείνου του κομματιού- κλειδί που θα απογειώσει τις καλοκαιρινές μου εμφανίσεις και θα γίνει ένα… με το δέρμα μου. Κάθε χρόνο υπάρχει ένα τέτοιο. Κατευθύνθηκα, λοιπόν, προς Κολωνάκι στην αγαπημένη μου LaLika, προς αναζήτηση θησαυρού… όπως καταλαβαίνετε τώρα που σας γράφω είμαι ήδη εδώ, δοκιμάζω και φωτογραφίζω τα αγαπημένα μου. Να, λοιπόν τι ανακάλυψα!

Panama hats, που όχι μόνο κάνουν τέλειο στυλ, αλλά με προστατεύουν και απο τον ήλιο…

 

Τις νεκροκεφαλές του  McQueen σε huge φουλάρια και απίθανους χρωματικούς συνδυασμούς. Θα προτιμήσω το λευκό για καλοκαίρι. Θα το φορέσω απλά με ένα τζην σορτσάκι και fluo tank tops, αλλά και με τα φορεματάκια μου…

Μια oversized καστόρινη τσάντα, την οποία λυπάμαι τόσο πολύ να την πάρω στην παραλία είναι όμως τόοοοσο πρακτική… Χωράει όλα όσα χρειάζεται ένα κορίτσι στην παραλία…

 

Και φτάνω στο πιο δύσκολο κομμάτι… Εδώ βρίσκω πάντα τα πιο πρωτότυπα και ιδιαίτερα κοσμήματα. Ασημένια και χρυσά, μεγάλα και διακριτικά, vintage και pop… Μεταξύ μας τα θέλω όλα: οπωσδήποτε μια νεκροκεφαλή, ένα Βούδα και… ένα ψαράκι!! Θα μου πάρει λίγη παραπάνω ώρα…

 

Και μια γεύση από σκουλαρίκια…

Κάπου εδώ θα σας αφήσω γιατί πρέπει να τελειώνω και να πάω για καφεδάκι. Κατευθυνθείτε προς Αναγνωστοπούλου και κάπου εκεί θα με βρείτε..

 

xoxo

Leave a comment